Що робити, якщо Ви втратили доступ до електронної поштової скриньки?
Дата: 16.10.2023 14:51
Кількість переглядів: 102
Якщо Ви втратили доступ до власної електронної скриньки, – варто створити нову електронну пошту. Після цього Ви можете змінити закріплену за Вами в Реєстрі декларацій пошту самостійно. Для цього достатньо зайти в особистий кабінет Реєстру, використовуючи власний електронний підпис, а потім – змінити пошту в налаштуваннях особистого кабінету (вкладка «Мій профіль» – «Змінити контактні дані»). Пам'ятайте, що робота сайтів державних органів може бути некоректною з поштами в доменах країни-окупанта, наприклад @mail.ru, @yandex.ru, тож не слід користуватися ними для роботи з Реєстром декларацій.