Сколівська міська рада
Львівська область, Стрийський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-08-015323-a)

Дата: 10.11.2023 14:42
Кількість переглядів: 89

 

Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання держаних коштів"

Мета проведення закупівлі: закупівля код ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стерилізатор паровий (код ДК 021:2015: 33191100-6 - Стерилізатори; код НК 024:2023: 38671 - Стерилізатор паровий)) є виключно необхідною для забезпечення належних умов роботи в комунальному некомерційному підприємстві “Сколівська центральна лікарня” Сколівської міської ради.

Замовник: комунальне некомерційне підприємство “Сколівська центральна лікарня” Сколівської міської ради (місцезнаходження: вул. Героя Олега Ушневича, 29, м. Сколе, Стрийський район, Львівська область, 82600; категорія: відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі").

Код ЄДРПОУ: 01997372

Вид процедури: відкриті торги (відкриті торги з особливостями)

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-08-015323-a

Предмет закупівлі: код ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стерилізатор паровий (код ДК 021:2015: 33191100-6 - Стерилізатори; код НК 024:2023: 38671 - Стерилізатор паровий))

Очікувана вартість предмета закупівлі: 220000 грн. 00 коп. (двісті двадцять тисяч гривень нуль копійок) з ПДВ

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, що пред’являються до відповідного виду товару.

Кількість – 1 шт.; місце поставки - вул. Героя Олега Ушневича, 29, м. Сколе, Стрийський район, Львівська область, 82600; строк поставки - по 31.12. 2023 р.

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора