A A A K K K
для людей із порушенням зору
Сколівська міська рада
Львівська область, Стрийський район

У розпал багряної осені для дітей Сколівської громади створено ще один привід для радості: відкрито дитсадок у с. Гребенів

Дата: 24.10.2022 22:05
Кількість переглядів: 283

Фото без опису Нині малюки отримали шанс на достойне дошкільне навчання і належну підготовку до школи!
Реконструкцію почали минулоріч – за кошти обласного та місцевого бюджетів. Розрахований садочок на 20 дітей.
Тепер маленькі дітки мають чудово розфарбовані навчальну групу, спальню, обладнані новими меблями, ігрову залу, харчоблок з новим обладнанням, спортзал, роздягальню, вестибюль. Реконструйовано шкільну котельню і теплотрасу, утеплено та пофарбовано фасад. На подвір’ї облаштований дитячий ігровий майданчик.
На все це скеровано майже 2,9 мільйонів гривень.
Дякую усім, хто спричинився до реконструкції Гребенівського закладу дошкільної освіти.
Найщиріші слова подяки на адресу представників обласної влади Максим Козицький, Андрій Годик, Ірина Гримак, Stepan Kuibida, Олег Паска, Тарас Батенко за сприяння в облаштуванні дитячого майданчика, підрядника, ПП «Комфорт Сколе», Андрій Пенар, всіх, хто розумів конечну потребу в духовному розвитку дітей в гірському регіоні!
Варто нагадати, що це третій дошкільний заклад, відкритий на Сколівщині за останні 3,5 роки!
Незважаючи на те, що в Україні триває війна, ми реалізуємо ключові освітні проекти! Зараз на наших теренах більше 400 дітей охоплено якісною дошкільною освітою, і це гарні передумови для виховання в майбутньому зрілого покоління молоді!
Бажаємо вихователям натхнення до праці, креативних ідей для роботи і передумов для успішної діяльності!
Отож, нам є для кого жити, працювати, творити! Найкраще, що ми можемо дати нашим дітям - це створити їм можливість вчитися і повною мірою пізнавати цей світ!
І хай лише світлими і теплими новинами повняться наші інформаційні стрічки!
Миру нам і швидкої перемоги на усіх фронтах! Все буде добре у нашій Україні!
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора