A A A K K K
для людей із порушенням зору
Сколівська міська рада
Львівська область, Стрийський район

До уваги жителів Сколівської громади!

Дата: 03.03.2021 14:54
Кількість переглядів: 897

Фото без описуБланки заяв та декларацій, які необхідні для призначення субсидій, пільг та інших видів соціальної допомоги, фахівець самостійно заповнює в електронній формі, що дозволяє уникнути помилок при заповненні документів заявником.  ПОРЯДОК ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ- особисто заявником з предявленням оригіналів всіх документів

До ID-картки (паспорт) обов’язково мати додаток  №13 «Довідка про реєстрацію місця проживання особи»

 

Для оформлення допомоги  «При народженні дитини 

 необхідно подати  наступні  документи:

1.Довідка про склад сім’ї (якщо матір /батько зареєстровані за різними адресами –дві довідки про склад сім’ї з місця реєстрації кожного).

2.Ксерокопія паспорта , ксерокопія свідоцтва про народження дитини/дітей, ідентифікаційний номер матері /батька/дітей, гірське посвідчення (з собою мати оригінали).

3. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.

4. Якщо один із батьків з іншого району, необхідна довідка з соціального захисту  про те, що не перебуває на обліку і допомогу не оформляв.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

«Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям»

1.Довідка про склад сім’ї та земельну ділянку (якщо матір /батько зареєстровані за різними адресами –дві довідки про склад сім’ї і землю з місця реєстрації кожного).

2.Ксерокопія паспорта , ксерокопія свідоцтва про народження дитини/дітей, ідентифікаційний номер матері /батька/дітей, гірське посвідчення (з собою мати оригінали).

3. Довідка з місця навчання, якщо навчається  в будь-якому  навчальному закладі.

4. Довідка про доходи за III-IV квартал 2020 року (при зверненні до 30.04.2021 року)

5. Якщо є дорослі діти, то довідку про стипендію з місця навчання.

6. Довідка з центру зайнятості, якщо хтось з батьків перебуває /не перебуває на обліку.

7.Трудова книжка

8. Якщо один із батьків звертається для призначення допомоги за місцем фактичного проживання подається довідка про неотримання допомоги за зареєстрованим місцем проживання з органу соціального захисту населення.

«Тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

1.Довідка про склад сім’ї

2.Ксерокопія паспорта , ксерокопія свідоцтва про народження дитини/дітей, ідентифікаційний номер матері /батька/дітей, гірське посвідчення (з собою мати оригінали).

3.Рішення суду про розірвання шлюбу та розмір призначених аліментів.

4.Довідку з органу державної виконавчої служби про несплату аліментів протягом останніх 6 місяців перед місяцем звернення

5.  Довідка про земельну ділянку.

6.Довідка про доходи за останні 6 місяців перед місяцем звернення.

7.Довідка з центру зайнятості( перебуває /не перебуває на обліку).

8.Копія трудової книжки  (мати з собою оригінал)

9. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати

Допомога одинокій матері

1.Довідка про склад сім’ї

2.Ксерокопія паспорта , ксерокопія свідоцтва про народження дитини/дітей, ідентифікаційний номер матері /батька/дітей, гірське посвідчення (з собою мати оригінали).

3.  Довідка про земельну ділянку.

4. Довідка з місця навчання, якщо навчається  в будь-якому  навчальному закладі.

5. Довідка про доходи за III-IV квартал 2020 року (при зверненні до 30.04.2021 року)

6. Якщо є дорослі діти, то довідку про доходи з місця навчання.

7. Довідка з центру зайнятості, перебуває /не перебуває на обліку

УВАГА! Одинокій матері на кожну дитину подати витяг із Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

Для оформлення допомоги «У зв’язку з вагітністю та пологами»

 необхідно подати наступні документи:

 

1.Ксерокопія паспорта , ксерокопія  ідентифікаційний номер, гірське посвідчення (з собою мати оригінали).

2.Довідка про склад сім’ї

3.Копія трудової книжки

4. Ксерокопія  паспорта  та ідентифікаційного номера.

5. Довідка про вагітність та пологи  з лікарні.

6. Довідка з центру зайнятості

7.  Якщо навчається і не отримує  стипендію то довідка з навчання.

8. Якщо навчається і отримує стипендію то неможна подавати  на допомогу.

9. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

Для оформлення ПІЛЬГ  

необхідно подати наступні документи:

1. Ксерокопія паспорта , ксерокопія, ідентифікаційний номер, гірське посвідчення (з собою мати оригінали).

 2.Довідка про склад сім’ї.

3. Довідка-характеристика житлового приміщення.

4.Посвідчення пільговика.

5.Для багатодітних сімей посвідчення батьків багатодітних дітей

6.Особові рахунки з оплати житлово комунальних послуг( світло, вода, газ…..).

7.Доходи членів сім’ї пільговика (для категорій пільговиків ,для яких призначається пільга з урахуванням доходів) за попередні 6 місяців перед місяцем звернення.

8. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

Для оформлення субсидії на оплату ЖКП ,скрапленого газу та твердого палива

 необхідно подати наступні документи:

 

1.Ксерокопія паспорта , ксерокопія  ідентифікаційний номер(з собою мати оригінали).

2.Довідка про склад сім’ї.

Якщо хтось із членів сім»ї із складу домогосподарства не зареєстрований, але не проживає /або проживає без реєстрації то подається АКТ обстеження про встановлення факту.

3. Особові рахунки з оплати житлово комунальних послуг( світло, вода, газ…..).

4. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

 

 

Для оформлення  допомоги « Компенсації фізичним особам , які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі за інвалідами І  або особою похилого віку з когнітивними порушення

1. Ксерокопія паспорта , ксерокопія ідентифікаційного номера (хто доглядає, кого доглядають),гірське посвідчення (з собою мати оригінали).

2.Копія акту-огляду огляду МСЕК.

3.Висновок медичного закладу, щодо потреби у догляді.

4.  Довідка про склад сім’ї на особу, яка  буде доглядати(повинні проживати разом)

5. Довідка про склад сім’ї на особу, яку  будуть  доглядати.

6. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати на особу, яка доглядає.

7. Копію трудової книжки того, хто має доглядати ( людина має ніде не працювати).

8. Дві довідки з лікарні  ЛКК, якщо це не інвалід І групи.

9. Якщо інвалід І групи то довідку  МСЕК.

10. Довідка з центру зайнятості.

11. Заяви згоди на догляд.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

Для оформлення допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного разладу  необхідно подати наступні документи:

1.  Довідка про склад сім’ї.

2.Ксерокопія паспорта , ідентифікаційний номер, гірське посвідчення (з собою мати оригінали).

3.Акт обстеження про спільне проживання.

4.  Довідка про земельну ділянку.

5. Довідка про доходи за останні півроку перед місяцем звернення.

6. Ксерокопії  паспортів та ідентифікаційних номерів .

7. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати на особу, яка доглядає.

8. Копію трудової книжки того, хто має доглядати ( людина має ніде не працювати  і проживати разом із інвалідом).

9. Довідка з центру зайнятості.

10. Довідка  медичної  комісії  МСЕК.

11.Висновок лікарської комісії медичної комісії медичного заклад, щодо необхідності постійного стороннього догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

 

Для оформлення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю  необхідно подати наступні документи:

1. Ксерокопія паспорта, ксерокопія ідентифікаційного номера, гірське посвідчення (з собою мати оригінали).

 2.  Довідка про склад сім’ї.

3.Виписка з акту-огляду МСЕК особи з інвалідністю з дитинства або медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років.

4.  Ксерокопія свідоцтва про народження / паспорт дитини з інвалідністю (до 18 років)

5.Довідка з місця навчання із зазначенням перебування /не перебування на повному державному утриманні.

6.  Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати на особу яка доглядає.

7.Для призначення надбавки на догляд за дитиною  з інвалідністю одного з батьків необхідно додати такі документи:

-заява про призначення надбавки на догляд;

-копія трудової книжки;

-довідка з центру зайнятості про те, що особа не перебуває на обліку, як безробітна;

-довідка про доходи за попередній рік перед зверненням;

-довідка про спільне проживання дитини з інвалідністю з одним з батьків;

- довідка з місця навчання дитини(якщо навчається).

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 

Для оформлення допомоги « На дітей , над якими  встановлено опіку  чи  піклування»

 необхідно подати наступні документи:

1. Ксерокопія паспорта , ксерокопія ідентифікаційного номера, гірське посвідчення (з собою мати оригінали).

2. Довідка про склад сім’ї (реєстрація місця проживання опікуна та дитини).

3.Копія рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування на дитиною-сиротою або дитиною позбавленою батьківського піклування.

4.Довідка про доходи опікуна чи піклувальника (пенсія, аліменти, стипендія, допомога та ін.).

5.Довідка МСЕК ( якщо дитина з інвалідністю).

6.Довідка з місця навчання дітей.

7.Якщо батьки живі, але позбавлені  батьківських прав довідку з юстиції.

8.Довідка із служби , що це статусні діти.

9. Відкрити рахунок у банку на соціальні виплати.

Якщо на день подачі, відсутній один із переліку документів, то на донесення надається місяць.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора