Сколівська міська рада
Сколівський район, Львівська область

Сколівське відділення Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області повідомляє

 

Взяти участь у пілотному проекті щодо реєстрації розрахункових операцій вже виявили бажання низка суб’єктів господарювання

 

Сколівське відділення  Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області на виконання листа Державної фіскальної служби України від 27.06.2018 №19650/7/99-99-01-03-01-17 «Про проведення інформаційної кампанії» з метою виконання Плану інформаційно- роз’яснювальної кампанії «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій», затвердженого в.о.Голови Державної фіскальної служби України М.В.Проданом 27.06.2018, для забезпечення інформування платників податків та громадськості повідомляє наступне:

Новий механізм реєстрації та обліку розрахункових операцій стане альтернативою традиційним касовим апаратам, що не потребуватиме додаткових знань та коштів.

«Те, що пропонується сьогодні як альтернатива касовим апаратам, – абсолютно проста система, яка не потребує ніяких  додаткових знань, навиків. Основна її перевага - це гнучкість, а саме можливість цього програмного продукту використовуватись фактично любим пристроєм, який має доступ до мережі Інтернет», – зазначив Мирослав Продан.

Взяти участь у пілотному проекті вже виявили бажання низка суб’єктів господарювання, які запропонували  використати новий механізм на своїх потужностях.

За словами очільника ДФС, нова система дозволить платникам зекономити значні суми коштів. Так, наприклад, сьогодні в Україні на обліку в податкових органах знаходиться 286 тис. касових апаратів, вартість яких на сьогодні складає 4-20 тис грн. Щомісячно за кожний з них суб’єкти господарювання лише на обслуговування витрачають ще 200 грн на місяць.

«Новий програмний продукт матиме коннект з Електронним кабінетом платника податків. Реєстрація буде відбуватися за рахунок електронного цифрового підпису в кабінеті. Це відбувається в один крок, фактично в режимі «онлайн». Потім програмний продукт, який буде використовуватися за бажанням платника: чи це буде комп’ютер, чи ноутбук, чи інший пристрій, даватиме можливість платнику реалізовувати будь-які товари, які передбачено проводити через касовий апарат», – розповів Мирослав Продан.

Автоматично електронний чек трансформуватиметься в спеціальний реєстр, який буде доступний для всіх бажаючих в Електронному кабінеті платника.

 Для упередження будь-яких збоїв у роботі системи передбачено створення двох дата-центрів.

«Це – так звані кол-центри, які знаходитимуться в різних точках нашої держави. Вони страхуватимуть один одного на випадок втрати електроенергії, чи інших можливих збоїв. Переключення здійснюватиметься автоматично при збої якогось із дата-центрів. Є багато нюансів, але ми їх відпрацьовуємо», – наголосив Мирослав Продан.

Очільник ДФС також підкреслив, що до цієї роботи залучаються суб’єкти, які такі або аналогічні проекти вже реалізовували в інших країнах, з ними здійснюються обговорення з метою адаптації цих новацій до вітчизняного законодавства.

« повернутися до списку новин