Проект регуляторного акту «Про затвердження Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Сколе» та аналіз регуляторного впливу.
Додаток 2
До рішення від________ №_______
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
Даний аналіз регуляторного впливу (надалі – Аналіз) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності" та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, що затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308.
Назва регуляторного акта: рішення Сколівської міської ради «Про затвердження Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Сколе».
Регуляторний орган: Сколівська міська рада
Розробники документа: Виконавчий комітет Сколівської міської ради, Сколівське КП ВКГ
Контактний телефон: 2-15-71, 2-10-61
- Визначення проблеми
З метою підвищення ефективності та надійності функціонування системи водовідведення міста Сколе, відповідно до вимог Законів України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про благоустрій населених пунктів» виникла необхідність у затвердженні Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Сколе.
- Визначення цілей регулювання.
Основними цілями прийняття регуляторного акта є:
- безаварійна робота, безпечна експлуатація і довговічність мереж системи централізованого водовідведення (запобігання замулювання, зажирювання, закупорки і загазованості трубопроводів, а також агресивного впливу на матеріал труб, колодязів, устаткування й здоров’я обслуговуючого персоналу);
- якісна робота очисних споруд Сколівського КП ВКГ, поліпшення очистки стічних вод (запобігання порушення технологічного режиму очищення стічних вод внаслідок наднормативного (токсичного) надходження забруднюючих речовин),
- встановлення допустимої концентрації для кожної забруднюючої речовини, що може скидатися споживачами в систему централізованого водовідведення, відповідальність та міри впливу за їх порушення, а також відображення місцевих особливостей приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення;
-мотивування підприємств, організацій, установ та фізичних осіб-підприємців дотримання встановлених норм ДК забруднюючих речовин стічних вод при скиді до системи централізованого водовідведення;
- екологічна безпека навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод.
- Альтернативні способи досягнення зазначених цілей
Альтернативні заходи вирішення проблеми відсутні, оскільки згідно з Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», затвердження місцевих Правил приймання стічних вод споживачів у комунальні та відомчі системи каналізації населеного пункту, відноситься виключно до компетенції органів місцевого самоврядування.
- Механізм розв’язання проблем.
Для розв’язання проблеми пропонується прийняти рішення сесією Сколівської міської ради «Про затвердження правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Сколе».
Заходи, спрямовані на розв’язання проблеми: встановлення допустимої концентрації забруднюючих речовин; встановлення плати за понаднормові скиди стічних вод до системи централізованого водовідведення.
- Аналіз вигод та втрат.
Надаємо оцінку впливу даного регулювання щодо трьох основних цільових груп, інтереси яких зачіпає регулювання.
ВИГОДИ ТА ВТРАТИ
Сфера впливу регуляторного акту |
Вигоди |
Витрати |
Інтереси органів місцевого самоврядування |
Приведення нормативного документу у відповідність до вимог чинного законодавства |
Витрати місцевого бюджету відсутні |
Інтереси Сколівського КП ВКГ який надає послуги з водовідведення |
-Дотримання вимог діючого законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища; -Підвищення ефективності роботи мереж водовідведення і міських очисних споруд Сколівського КП ВКГ та безпеки їх експлуатації; - Створення умов для впровадження нових сучасних технологій та обладнання; -Визначення чітких прав і обов’язків виконавця та споживача комунальних послуг з водовідведення; -Забезпечення вимог, порядку та контролю за скиданням стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Сколівського та відповідальність підприємств, організацій, установ та фізичних осіб-підприємців за порушення Правил приймання стічних вод. |
Витрати на проведення постійного лабораторного контролю якості стічних вод, що скидаються до системи централізованого водовідведення м. Сколе |
Інтереси суб’єктів господарювання |
Забезпечення якісними послугами з водовідведення. Покращення санітарно - епідеміологічної та екологічної ситуації в місті |
Витрати на утримання в належному технічному стані систем водовідве-дення, оплата за скид понаднормативних забруднень (у разі їх допущення) |
- Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.
Дане рішення передбачає встановлення правил приймання стічних вод до системи централізованого водопостачання, встановлення плати за понаднормові скиди стічних вод.
При необхідності будуть вноситись зміни до регуляторного акта.
7. Строк чинності регуляторного акта.
Строк дії регуляторного акта - необмежений. У разі зміни законодавства, або з інших причин, до регуляторного акта можуть вноситись зміни та доповнення.
8. Показники результативності регуляторного акта.
В результаті впровадження регуляторного акта будуть досліджуватись та вивчатись наступні показники:
- кількість укладених Договорів на приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення м. Сколе між Споживачами та Сколівським КП ВКГ;
- сума надходжень грошових коштів за перевищення рівня вмісту забруднюючих речовин в стічних водах підприємств, що скидаються до системи централізованого водовідведення.
9. Заходи з відстеження результативності регуляторного акта.
Базове відстеження результативності зазначеного регуляторного акта здійснюватиметься після набрання чинності цього регуляторного акта, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.
Повторне відстеження результативності буде здійснено не пізніше ніж через рік з моменту набрання чинності цим актом, але не пізніше двох років.
Періодичне відстеження буде проводитись раз на кожні три роки після проведення повторного відстеження.
У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.
Відстеження результативності буде здійснюватися статистичним методом шляхом проведення аналізу показників результативності.
ПРАВИЛА ПРИЙМАННЯ СТІЧНИХ ВОД ДО СИСТЕМИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОВІДВЕДЕННЯ