A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Сколівська міська рада
Львівська область, Сколівський район

СКОЛІВСЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ ДВС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

Дата: 15.04.2019 12:17
Кількість переглядів: 105

ЗВОРОТНІЙ ВІДЛІК: ЩО ТРЕБА ВСТИГНУТИ СЬОГОДНІ І ДО 18 КВІТНЯ

Головне територіальне управління юстиції у Львівській області нагадує, що 21 квітня - повторне голосування на чергових виборах Президента України.

ПАМ`ЯТКА: Сьогодні останній день для звернення  до органу ведення Державного реєстру виборців:

  • За місцем перебування на день виборів;
  • За місцезнаходженням виборчої дільниці, де буде зручно проголосувати;
  • за адресою реєстрації.

ВАЖЛИВО:  до 18 квітня 2019 року включно ви можете звернутись з позовом про уточнення списку виборців. Звертатись необхідно до місцевого загального суду за місцезнаходженням виборчої дільниці, на якій бажаєте проголосувати.

Проконсультуватись з даних питань ви можете за телефоном єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги 0 (800) 213 103. Цілодобово та безкоштовно в межах України.

 

Як діяти, коли замовлення не відповідає зображенню в меню?

Головне територіальне управління юстиції у Львівській області продовжує  інформувати про права споживачів.

На цей раз говоримо, як захистити свої права у випадку,коли замовлення не відповідає зображенню в меню?

Якщо в закладі харчування Вам принесли замовлення:

  • яке за зовнішнім виглядом не відповідає зображеному в меню (крім випадків, якщо продавець зазначає про можливі відмінності у зовнішньому вигляді)
  • в якому наявні інгредієнти, не вказані в меню
  • що містить сторонні предмети
  • яке явно не придатне для споживання (зіпсоване, несвіже)
  • з суттєвим запізненням (якщо офіціант заздалегідь запевнив, що страву принесуть протягом конкретного часу

ВИ МОЖЕТЕ:  не сплачувати за замовлену страву і вимагати безкоштовно замінити її на іншу.

Якщо адміністрація закладу відмовляється безкоштовно замінити страву:

  1. Оплатіть страву та зафіксуйте докази порушення ваших прав: сфотографуйте страву, зображення в меню, збережіть чек.
  2. Зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.

Ви також маєте право зважити страву, якщо у вас виникла підозра щодо невідповідності вказаній у меню вазі.

Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло і ваше право було порушено,

Звертайтесь:

  • Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80
  • Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби www.consumer.gov.ua
  • Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь