Сколівська міська рада
Сколівський район, Львівська область

СКОЛІВСЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ ДВС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

 

Що варто знати про спадкування: алгоритм дій, порядок та строки прийняття спадщини

Продовжуємо інформувати громадян.

Зі слів начальника відділу з питань нотаріату ГТУЮ у Львівській області Андрія Крохмального, роз`яснюємо процес спадкування та алгоритм дій особи для прийняття спадщини.

Спадкування-це перехід прав та обов'язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців).

Спадкування здійснюється:

  • за заповітом;
  • за законом

До складу спадщини входять усі права та обов'язки, що належали спадкодавцеві на момент відкриття спадщини і не припинилися внаслідок його смерті.

Спадщина відкривається внаслідок смерті особи або оголошення її померлою.

Часом відкриття спадщини є день смерті особи або день, з якого вона оголошується померлою.

Місцем відкриття спадщини є останнє місце проживання спадкодавця.

Право на спадкування мають особи, визначені у заповіті.

ПАМ`ЯТКА:

Право на обов'язкову частку мають: малолітні, неповнолітні, повнолітні непрацездатні діти спадкодавця, непрацездатна вдова (вдівець) та непрацездатні батьки спадкують, незалежно від змісту заповіту, половину частки, яка належала б кожному з них у разі спадкування за законом.

У разі відсутності заповіту, визнання його недійсним, неприйняття спадщини або відмови від її прийняття спадкоємцями за заповітом, а також у разі неохоплення заповітом усієї спадщини право на спадкування за законом одержують спадкоємці почергово.

ВАЖЛИВО: Спадкоємець, який постійно проживав разом із спадкодавцем на час відкриття спадщини, вважається таким, що прийняв спадщину, якщо протягом 6 місяців з часу відкриття спадщини, він не заявив про відмову від неї.

 

Як себе убезпечити, купуючи товар по інтернету

В рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!», Головне територіальне управління юстиції у Львівській області надає покрокову інструкцію щодо обміну/повернення товару, придбаного в інтернеті.

  • необхідно зберегти документ-підтвердження про оплату товару;
  • протягом 14 днів (з дня здійснення купівлі товару) звернутись до продавця з вимогою повернення/обміну товару;
  • варто переконатись, що товар збережено у первісному вигляді;
  • повідомити про те, як можна забрати товар: витрати за пересилку покладаються на продавця або за домовленістю.

У випадку відмови продавцем прийняти/обміняти товар:

  • варто переконатись, що знаєте інформацію про суб`єкта господарювання, який здійснює продаж товару;
  • необхідно звернутись із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби.

ПАМ`ЯТКА: СУДОВИЙ ЗБІР ЗА ПОЗОВАМИ ПРО ПОРУШЕННЯ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ НЕ СТЯГУЄТЬСЯ

« повернутися до списку новин