Сколівська міська рада
Сколівський район, Львівська область

СКОЛІВСЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ СТРИЙСЬКОЇ ОДПІ ГУ ДФС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОВІДОМЛЯЄ

 

Відповідальність за неподання

повідомлення за ф. №20-ОПП

Шановні платники! Сколівська ДПІ Стрийського управління ГУ ДФС у Львівській області в черговий раз нагадує про обов'язок платників податків повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку. Відповідно до п. 63.3 ПКУ платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Відповідно, об’єктами оподаткування і об’єктами, пов’язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів. Такі об’єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом ПКУ.

Платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.

Заява про взяття на облік платника податків за неосновним місцем обліку подається у відповідний податковий орган протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об’єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.

Згідно з п. 117.1 ПКУ неподання у строки та у випадках, передбачених ПКУ, заяв або документів для взяття на облік у відповідному контролюючому органі, реєстрації змін місцезнаходження чи внесення інших змін до своїх облікових даних, неподання виправлених документів для взяття на облік чи внесення змін, подання з помилками чи у неповному обсязі, неподання відомостей щодо осіб, відповідальних за ведення бухгалтерського обліку та/або складення податкової звітності, відповідно до вимог встановлених ПКУ, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 170 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 510 гривень.

За не усунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на самозайнятих осіб у розмірі 340 гривень, на юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичної особи чи юридичну особу, відповідальну за нарахування та сплату податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність, - 1020 гривень.

 

ДФС запроваджено новий електронний сервіс з дистанційного отримання сертифікатів відкритих ключів

ДФС запроваджено новий електронний сервіс, скористатися яким можуть клієнти  Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС. Кожен клієнт акредитованого центру відтепер має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Скористатись зазначеним сервісом зможуть виключно клієнти АЦСК ІДД ДФС, які:

мають чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

реєстраційні дані власника сертифікатів залишились без змін (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

особистий ключ клієнта не є скомпрометованим, а пароль захисту до нього відомий лише його власнику.

Для початку використання нового сервісу необхідно завантажити та встановити останню версію безкоштовного програмного забезпечення ІІТ Користувач ЦСК-1,  яке розміщено у відповідному розділі веб-сайту АЦСК ІДД ДФС – https://acskidd.gov.ua.

Також для зручності платників податків при користуванні цим новим сервісом фахівцями АЦСК ІДД ДФС розроблено Відеоінструкцію по повторному формуванню сертифіката за електронним запитом, яку можна переглянути на офіційному веб-порталі ДФС.

 

Впровадження інноваційних технологій у сфері реєстрації розрахункових операцій

Державна фіскальна служба України продовжує вживати заходи для покращання умов ведення бізнесу з одночасним створенням умов для його прозорості. Впровадження інноваційних технологій у сфері реєстрації розрахункових операцій та механізм взаємодії суб’єктів господарювання, влади та споживачів послуг було запущено у тестовому режимі наприкінці вересня цього року.

На сьогодні в тестуванні системи E-Receipt беруть участь близько 100 суб’єктів господарювання, які зареєстрували 110 кас, що передають на фіскальний сервер ДФС електронні чеки засобами системи E-Receipt. Вже надійшло понад 1,7 тис. звітних розрахункових документів.

У рамках роботи системи E-Receipt запроваджений електронний сервіс «Пошук фіскального чека», який дозволяє покупцям здійснювати пошук чеків, що формуються традиційними РРО, та електронних чеків, що формуються засобами системи E-Receipt. Він розміщений у відкритій частині Електронного кабінету, доступ до якої здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації особи.

Такий сервіс є запорукою захисту прав громадян як споживачів, які мають можливість встановити достовірність даних чека та факт його передачі до ДФС. Лише за місяць роботи сервісу вже понад 7 тис. користувачів скористалось зазначеним сервісом.

За результатами роботи сервісу встановлені випадки невідповідності отриманих споживачами розрахункових документів при здійсненні готівкових розрахунків електронним копіям цих розрахункових документів, які передані відповідними РРО до ДФС. Для з’ясування причин такої невідповідності органами ДФС організовано проведення контрольно-перевірочних заходів.

 

Право на податкову знижку за освітні послуги в рамках проекту «Я маю право!»

 

Сколівська ДПІ Стрийського управління  ГУ ДФС у Львівській області нагадує, що право на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року зберігається за платником до кінця податкового року, наступного за звітним. Тобто, для реалізації права на податкову знижку за 2017 рік, платнику податку необхідно заповнити та подати до податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання фізичної особи) податкову декларацію про майновий стан і доходи до кінця 2018 року. Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не використає своє право на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

У зв’язку з внесенням змін до Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ (із змінами та доповненнями (далі - ПКУ)  з 28 липня поточного року громадяни, які сплачують за освітні послуги, що надаються дошкільними, шкільними та позашкільними закладами освіти, мають право на податкову знижку.Раніше таке право надавалося лише за послуги, сплачені на користь вітчизняних закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.

Звертаємо вашу увагу на те, що повертається не сума витрат, понесена платником податку на навчання, а податок на доходи фізичних осіб внаслідок зменшення загального річного оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб, отриманого у вигляді заробітної плати.

Отже, якщо внаслідок здійсненого перерахунку виникає переплата податку, то сума, що має бути повернена платнику податку, зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому банку, зазначену в податковій декларації про майновий стан і доходи, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

« повернутися до списку новин